Російська соцмережа покинула десятку найпопулярніших в Україні сайтів
ВКонтакте вперше випала з топ-10 найбільш відвідуваних українцями сайтів.
Незвично холодна погода в березні привела до того, що в десятку замість ВКонтакте потрапив сайт sinoptic.ua.
Оскільки українці в березні частіше перевіряли прогноз погоди, відвідуваність сайту Gismeteo.ua теж зросла - на 4%. Це дозволило сайту подяняться на 16 місце в рейтингу найбільш популярних в Україні.
Як повідомляється, український онлайновий магазин Rozetka також втратив аудиторію. А ось Aliexpress.com в березні додав 2% охоплення.
Що стосується соцмереж, то в березні трохи виросла аудиторія у Facebook і Instagram, правда, цього виявилося недостатньо, щоб змінити позиції сайтів в рейтингу. А ось російські Однокласники втратили приблизно піввідсотка аудиторії і опустилися з 23 на 24 місце в ТОП-25 найбільш популярних сайтів.
Додамо, що дослідження Kantar TNS CMeter базуються на даних з трьох джерел: Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти. На даний момент у вимірі є близько 250 сайтів, з них близько 30 з фіксацією відео; Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а у фреймі банерної мережі (на даний момент у вимірюваннях більше 2500 сайтів); User-centric-панель, яка охоплює близько 5000 респондентів щодня. скачать dle 11.3
Незвично холодна погода в березні привела до того, що в десятку замість ВКонтакте потрапив сайт sinoptic.ua.
Оскільки українці в березні частіше перевіряли прогноз погоди, відвідуваність сайту Gismeteo.ua теж зросла - на 4%. Це дозволило сайту подяняться на 16 місце в рейтингу найбільш популярних в Україні.
Як повідомляється, український онлайновий магазин Rozetka також втратив аудиторію. А ось Aliexpress.com в березні додав 2% охоплення.
Що стосується соцмереж, то в березні трохи виросла аудиторія у Facebook і Instagram, правда, цього виявилося недостатньо, щоб змінити позиції сайтів в рейтингу. А ось російські Однокласники втратили приблизно піввідсотка аудиторії і опустилися з 23 на 24 місце в ТОП-25 найбільш популярних сайтів.
Додамо, що дослідження Kantar TNS CMeter базуються на даних з трьох джерел: Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти. На даний момент у вимірі є близько 250 сайтів, з них близько 30 з фіксацією відео; Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а у фреймі банерної мережі (на даний момент у вимірюваннях більше 2500 сайтів); User-centric-панель, яка охоплює близько 5000 респондентів щодня. скачать dle 11.3