Чи потрібна реклама?
Перше питання, яке задають керівники компаній, звучить так: "Реклама - це марна трата грошей. Мій бізнес працює і без неї. Навіщо мені потрібна реклама?". У відповідь на це питання ми просили пояснити, чому в усьому світі бюджети, витрачені компаніями на рекламу своїх товарів, обчислюються сотнями мільярдів доларів, і чому саме такі компанії займають лідируючі позиції на ринку. Один бізнесмен задовольняється маленьким магазинчиком, а другий не може заспокоїтися доти, поки не відкриє мережу магазинів по всій країні. Фактично, реклама - це питання цілей і амбіцій. Якщо Вас влаштовує стан Ваших справ - не варто витрачати гроші на рекламу. Краще витратити ці ж кошти на навчання персоналу, вдосконалення мат.часті і технології обслуговування. Якщо ж Вас цікавить зростання Вашої компанії - без реклами Вам не обійтися.
Важко сперечатися з бізнесменами, які заявляють, що їх товар добре продається і без втручання реклами. Товар продається добре тільки до тих пір, поки рівень конкуренції в даній сфері не досягне критичного рівня. А коли цей рівень буде досягнуто, виживуть тільки ті компанії, які встигли "випалити" своє ім'я в мізках споживача. Ось цю функцію і виконує реклама - вона створює бажаний імідж товару, який буде близький і зрозумілий споживачеві, який спонукає його до покупки, який, з Вашого дозволу, буде говорити з ним однією мовою.
Що продає реклама? Всім рекламістам відома фраза: "Ви продати не колготки. Ви продаєте гарні ніжки ". Ця фраза є чистісінька правда: ми ходимо в ресторан, тому, що це престижно; купуємо костюми Boss бо це модно і солідно; купуємо Volvo тому, що це надійно; ми даруємо цукерки "Рафаелло", а не "Буратіно" тому, що вони "для улюблених". Реклама продає мрію, реалізацію найпотаємніших бажань, щастя. Створення реклами - це серйозне і великотрудні ремесло. Це заняття для людей, здатних багато разів перекроювати, здатних любити клієнта більше, ніж себе в рекламі. Це скрупульозний аналіз, жваве перо, психологія, система Станіславського, закони зорового сприйняття і читання, дизайн, поліграфія або операторське мистецтво. Причому все це повинно працювати на єдину мету - продати! В іншому випадку - це тільки великі витрати і більш нічого. Рекламу умовно можна поділити на такі категорії: Необхідна реклама - це те, без чого середньої компанії важко, а, найчастіше, неможливо, функціонувати. Сюди можна віднести упаковку, прайс-листи, каталоги, сайти, брошури, виставкові матеріали, торговельну рекламу, типові комерційні та тендерні пропозиції, рекламні фільми і т. Д. Часто цієї реклами досить.
Іноді аналіз показує, що потрібна додаткова реклама. Додатковою рекламою можна назвати телеролики, зовнішню і друкарську рекламу, рекламу в / на транспортних засобах. Вона повинна бути продумана і грамотно розміщена. «Мильна бульбашка» - це марна реклама. Вона не потрібна. Огілві якось з гіркотою промовив: «Більша частина реклами ганебно неефективна». На жаль, по неефективності рекламна індустрія стоїть, напевно, на найпершому місці. Якби так працювала, скажімо, авіаційна промисловість, то половина населення планети загинула б в авіакатастрофах. Кожне засіб доставки рекламної інформації унікально в своїй області впливу. Тому розміщення неправильного повідомлення на такому потужному засобі як ТВ може знизити ефективність реклами на 80%.
Огілві писав: «Що таке хороша реклама? Є три школи рекламістів, кожна з яких дає свою відповідь на це питання. Циніки стверджують, що хороша реклама - це реклама, затверджена клієнтом ».
Огілві продовжує: «Інша школа дотримується визначення Рубікама« Найкращим ознакою гарної реклами є те, що вона не тільки відмінно продає публіці, але і публіка і рекламісти пам'ятають її дуже довго як чудовий зразок » . Третя школа стверджує, що хороша реклама - це така реклама, яка продає товар, не відволікаючи на себе уваги. Вона повинна приковувати увагу до товару. Замість того, щоб сказати «Яка розумна реклама», читач повинен сказати «Я ніколи про це не чув. Я повинен спробувати цей товар ».
Огілві говорив: «Якщо говорять про рекламу, це погана реклама; якщо говорять про товар, який ця рекламарекламує, то це хороша реклама ». Професійне дизайн агентство - це компанія фахівців в перерахованих вище областях, які, працюючи в тандемі, створюють відмінну рекламу і робочий ефективний план рекламного поведінки Вашої компанії на ринку, а значить грамотно вибудовую пряму ваших майбутніх доходів.
Рекламна агенція "Позитив"
Адреса:
Україна, Закарпатська обл.,
м.Тячів, вул. Незалежності, 42
email: office
м.Хуст, вул. Свободи,2
email:
м.Тячів, вул. Незалежності, 42
email: office
м.Хуст, вул. Свободи,2
email: